همایش سراسری توپخانه، موشك ها و پدافند هوایی نیروی زمینی سپاه آغاز شد
نوشته شده توسط : chudae

فرمانده توپخانه و موشك‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهار داشت: امروز مركز توپخانه و پدافند هوایی نیروی زمینی سپاه پاسداران میزبان فرماندهان عملیاتی توپخانه و پدافند هوایی این نیرو در سراسر كشور است و در این همایش با حضور فرماندهان و صاحب نظران، مباحث تخصصی توپخانه موشكی و پدافند هوایی مورد كارشناسی و تبادل نظر قرار می گیرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمود چهارباغی،استفاده از روشها و الگوهای توپخانه و موشكی در نبرد نامتقارن، یكسان سازی شیوه ها و نیز معرفی آخرین دستاوردهای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه ادوات، تجهیزات و بخش های نرم‌افزاری را از جمله اهداف برگزاری هشتمین همایش تخصصی توپخانه، موشكها و پدافند هوایی نیروی زمینی سپاه عنوان كرد.

وی اضافه كرد: در این همایش آخرین دستورالعمل‌ها و انتظارات فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهان توپخانه این نیرو ابلاغ می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاهی در حاشیه این همایش خبر داد و افزود: در این نمایشگاه آخرین توانمندی های صنعت و تحقیقات نیروی زمینی سپاه پاسداران و چگونگی استفاده از آنها به نمایش در می آید.

یكی از پیشكسوتان نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز در این همایش با بیان اینكه فناوری و تكنیك را نباید با روشی كه دشمن دنبال می كند، بكار گرفت، اظهار داشت: در نبرد 'ناهمطراز بر' می توان بر توانمندی هایی تمركز كرد كه برای دشمن ناشناخته و مبهم باشد.

سردار سرتیپ پاسدار یعقوب زهدی با یادآوری نقش تعیین‌كننده سردار سرلشكر شهید تهرانی مقدم و سردار شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه پاسداران گفت: از شهید تهرانی مقدم می توان به عنوان ایده‌پرداز و هدف‌گذار توپخانه سپاه پاسداران از بدو راه‌اندازی یاد كرد و شهید شفیع زاده نیز مسولیت سازماندهی، توسعه و پردازش را به عهده داشت.

سردار زهدی آموزش و تمرینات را از تدابیر مهم و مورد تاكید در توپخانه سپاه توصیف و تاكید كرد: جایگاه كنونی توپخانه سپاه مرهون تجربیات ارزنده دوران دفاع مقدس، تدبیر فرماندهان و تلاش مستمر نیروها است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بیان مطالبی پیرامون عملكرد موفق توپخانه در عملیات والفجر 8 پرداخت.

سیام**1478**1572





:: برچسب‌ها: شیکاگو , گل , موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: